9 Ocak 2007 Salı

2006 yılında 5 yaş çocuklarıyla yaratıcı drama çalışması yaptığım bir gün çocuklara dedim ki; hadi bugün biraz konuşalım. Ne hakkında konuşmak istersiniz dediğimde çocuklardan biri aşk üzerine konuşalım dedi. Gülümsedim ve sen aşk üzerine ne biliyorsun ki dedim. Öğretmenim bence aşk ve sevgi farklı şey dedi... Neymiş fark dedim; Öğretmenim mesela ben Dilan'ı seviyorum ama aşık değilim dedi... Tamam güzel ama fark ne dedim; biz en çok dilanla oynuyoruz, o bize geliyo biz annemle onlara gidiyoruz ama ben en çok Helin'i düşünüyorum dedi... Dilan dedi ki; ama öğretmenim bazen öpüşüyoruz! Ben bi şey diyemeden bizim çapkından cevap geldi; ama daha Helin'i hiç öpmedim... 5 yaşındaki bir çocuğun aşk tanımı; daha öpemediğine aşık olursun. Kıyaslayalım bakalım kendi aşk tanımımızla ne kadar uyuşuyor...

http://yavasyavas.blogspot.com/ adresinde ki aşk üzerine yazılmış bir yazıya cevap yazarken aklıma geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder